Re: Jakie szybkie 500GB do RAID`a 4 szt.

Autor: BUNIEK <NO_mbuniek_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 23:15:24 MET

> http://pclab.pl/art39411.html
>
> Przeczytaj sobie i zastanów się czy warto tak bardzo obciążać procesor dla
> wątpliwego
> zwiększenia wydajności.

Warto, jest szybciej zdecydowanie, mam 2 rdzeniowy procesor niech robi jak
go kupilem co do uzywania kontrolerow 100% hardwarowych sie zgodze super
sprawa zwlaszcza SAS gdzie sa dostepne dyski 15 tys RPM choc drogie.
Co do roziwazania SSD myslalem o tym ale troche szkoda kasy w innej
odpowiedzi opisalem co chcialem zrobic ale 4x 500 GB dyski to 800 pln
podobnie jak 2 x SSD 32GB ale pojemnosc bede mial wieksza z zwyklych a
wydajnosc i tak niezla jak na komputer do zastosowan domowych :).

Buniek