Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 21:55:38 MET

Użytkownik "Asia" <joanna_prz@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hlmfgu$1ea$1@mx1.internetia.pl...

> .................. ruszyło....!!!!!!!!!!! ODPALIŁAM WRESZCIE!!!!!!!!!!

gratuluję! :-)

Ja to robię różnie, ale najlepiej ściągnąć iso Hirens Boot Disk i wypalić na
CD albo nagrać na bootujący pendrive. Potem można uruchomić mini WinXp z tej
płyty (albo pendrive). Na nowym dysku założyć partycję jakie chcemy i
sformatować NTFS. Partycja 1 powinna być podstawowa i aktywna. Skopiować
wszystkie pliki ze starego dysku z partycji C na nowy, trochę to będzie
trwało. Można użyc total commandera, wydaje mi się, że szybciej kopiuje niż
explorer windowsowy.
Potem odpiąć stary dysk i odpalić system z nowego, powinno zadziałać,
przynajmniej mi działało. :-)
Albo odpalić ghosta z hirens boot disk i skopiować cały dysk, ghost sam
proporcjonalnie rozszerzy partycje na cały nowy.
Albo Acronisa, co kto woli. :-)