Re: [Pomocy] Komputer dla dziecka do grania

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 20:57:59 MET

W dniu 2010-02-19 10:33, MarcinCz pisze:

> AMD be?
> http://forum.purepc.pl/kupic-f59/Zestawy-Komputerowe-Na-Luty-2010r-t247005.html

Nie be ale ja nie do konca popieram te wybory. Zawsze skladalem sam
zestawy dla siebie, znajomy poprosil mnie o zlozenie no i zlozylem tego
za 1300zl z forum.purepc. Procesor sam w sobie ok, plyta co najmniej
DZIWNA, karta graficzna ponizej krytyki, brak sterowania wiatrakiem,
wyje jak diabli i ogolnie wydajnoscia nie powala, wolalbym uzywke 8800GT
ewentualnie nowa 8800GS.

--
Pozdrawiam,
Maciek