Problem z DLL ladowanym przez...DLL :-)

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 13:00:18 MET

Witam

Mam DLLke (powiedzmy A.dll), ktora wykonuje pewne funkcje po TCP/IP, DLLka
ta korzysta z Synapsa, Synaps zas uzywa DLLek od SSLa (OpenSSL). Wszystko
ladnie smigalo do czasu, gdy w aplikacji takze potrzebowalem uzyc Synapsa z
SSL. A konkretnie problem polega na tym, ze gdy zaladuje moja A.dll i ja
zwolnie (FreeLibrary()) to w tle Synapse zwalnia DLLki od SSLa, przez co
proces traci polaczenie z tymi DLLkami nie majac o tym swiadomosci. Od tej
pory operacje wymagajace SSLa wykonywane z poziomu aplikacji zwracaja bledy
polaczenia SSL i kaplica. Ponowne zaladowanie A.dll oczywiscie naprawia
problem, bo inicjowany Synapse ponownie laduje biblioteki OpenSSL.
Czy jest jakis sprytny sposob by z tego wybrnac bez zmian w zrodlach
Synapse?

--
pozdrawiam
Norbert