Karta sieciowa i windows Vista Basic - problem

Autor: Zoltar <tv5_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Feb 2010 - 20:18:01 MET

witam

Mam dziwny problem z win Vista Basic a mianowicie nie widzi mi zadnych
dyskow sieciowych, drukarek (zadnych udzialow sieciowych). Po kazdym
uruchomieniu windowsa zaczyma mi instalowac karte sieciową lan (nadmieniam
iz zainstalowanie reczne najnowszego sterownika nie przyniosło zadnego
skutku. i problem daje sie pojawia). Moze ktos mial podobny problem i
chcialby sie podzielic swoja wiedza w usunieciu problemu. Sytuacja ta
wystapila w laptopie Asusa , karta oparta o uklad Atheros. vindows vista ma
wgranego sp2 oraz wszystkie uaktualnienia.

pozdrawiam

Zoltar