Re: GIGABYTE GA-P41-ES3G Intel G41 O/C?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 18 Feb 2010 - 15:57:04 MET

W dniu 2010-02-18 13:35, OMSON pisze:

> Co powiesz na taką MSI chłodzoną heatpipe'm?
> http://www.allegro.pl/item923899278_msi_p35_neo2_fir_okazja.html
Mam jeszcze 2 szt takie identyczne, zostały mi po zwrotach od klientów.
Porażka jakaś, te płyty mają jakiś błąd. Kręci się rewelacyjnie (np
Q6600 chodzi bez problemu na 3.5GHz), działa pięknie... aż do twardego
restartu. Wystarczy wyłączyć komputer (power off, a zasilacz nadal w
kontakcie) i 50% szans że nie wstanie. Przyciśnięcie Reset na obudowie -
duża szansa na trupa. Samo "uruchom ponownie" - jest ok, nigdy przy tym
nie zdechło.
Trzeba robić reset cmos, ustawić wszystko od nowa i znów działa
pięknie... Próbowałem ze wszystkimi dostępnymi wersjami biosu, na 4
egzemplarzach, przy OC i przy ustawieniach domyślnych, na różnych ramach
procesorach grafikach zasilaczach. Czasem problem wystapil na 2gi dzien,
czasem od razu, brak reguly.

Jak masz ochotÄ™ na eksperymenty, to ci takÄ… mogÄ™ za 10% allegrowej ceny
wysłać ;)