Kontroler SATA-II PCI-X na Sil3124

Autor: Roman Kolasiewicz <roman.kolasiewicz_at_excellent.com.pl>
Data: Thu 18 Feb 2010 - 10:45:20 MET

Witam,

Poszukuje jakiejkolwiek firmy w naszym pięknym kraju, która sprzeda mi na
Fakturkę kontroler SATA-II PCI-X na chipsecie Sil3124.

Szukam, szukam i nie mogę znaleźć żadnego sklepu, który by handlował takimi
urządzeniami w Polsce. Wszyscy młócą albo totalny tani syf na chipsetach VIA
albo mega-wypasione kontrolery:
- Adaptec (zwyżka cenowa za "markę" i kiepskie sterowniki)
- Intel (zwyżka cenowa za "markę")
- 3Ware (j/w)
- Promise (mam naprawdę kiepskie doświadczenie z tą firmą)

Od razu zaznaczam - nie potrzebuję żadnego sprzętowego RAID tylko
najprostszy kontroler SATA-II działający bezproblemowo i wydajnie pod
Linuksem dlatego szukam czegoś na Sil3124