Re: Jak zrobić, żeby klapa nie wygaszała VGA?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 21:57:37 MET

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
news:hlh36g$195$2@news.interia.pl...

> A jak wykrywa w komórkach? Nie mechanicznie? przecie trzeba
> mechanicznie, inaczej się nie da.

W nowych laptopach wykrywanie jest za pomocą magnesu i kontraktona.
Ja mam w dellu studio tak, że jak zamykam klapę to matryca dalej mi świeci.
:-)
Wszystko zależy od sterowników, ja mam pod Vistą sterowniki od windowsa XP,
bo używam jeszcze programów DOSowych a w sterowniku pod XP działa mi tryb
pełnoekranowy, czego nie ma pod Vistą. :-)
Ja mam kartę ATI 4570 i tam mogę ustawić co ma wyświetlać obraz a co nie,
dodatkowo mam przycisk Fn+F1 którym wybieram aktywny ekran.