Re: Jak zrobić, żeby klapa nie wygaszała VGA?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 17:16:42 MET

W dniu 2010-02-17 09:40, qwerty pisze:
> Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:hler5e$bnm$1@news.interia.pl...
>> W co przechodzi?
>
> Uśpienie.

Nie. Ale co ciekawe, np. wczoraj pomimo zamknięcia klapy nie wygasiło
VGA. Nie czaję od czego to zależy. Za to VLC się wysypał przy zmianie
filmu na kolejny z listy, ale to chyba jakiś błąd VLC.

> Nie możesz FN+F5 (czy jaki masz tam odpowiedni klawisz funkcyjny).
> Przełącz na monitor zewnętrzny i nie zamykaj do końca klapy.

No to przełączam. Ale właśnie chodzi o zamknięcie klapy. Jest mi to z
kilku powodów potrzebne.

--
Przemysław Adam Śmiejek