Re: Internet z Aster i adres MAC

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 08:41:35 MET

Day Tue, 16 Feb 2010 21:40:26 +0100, zielony bazyliszek wrote:

> Kupic hardware i wymienic czasem prosciej ;)

Ale drożej. Poza tym skille nabyte przy nauce programowania flasha przydadzą
się przy wejsciu na następny level w znajomości obsługi hardware ;)
Wiem coś o tym, bo ostatnio taki właśnie "myk" robiłem. Programowałem flasha
w jakiejś starej ISA która się windowsowi XP nie spodobała. Trochę zabawy z
tym było, ale satysfakcja z tego że "da się" i że potrafię dokopać temu
głupiemu złomowi - bezcenna.

--
Artur 'bzyk' Frydel
Jak trwoga to do serwisu.