Re: szukanie uszkodzenia

Autor: Papo Smurf <Smurf_at_zaguramichopsa.sa>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 19:18:55 MET

Órzytkownik "MC" napisał:

> To nie jest miarodajny sprawdzian tak samo jak memtest rzadko wykrywa
> defekty pamięci.

toś mnie teraz zaskoczył!:O)
skoro memtest nie wykrywa sefektuf pamięci to co je wykrywa?:O)
co do zasilacza to jak proponujesz je testować?:O)

> Statystycznie zasilacz wysiada najczęściej. Możesz w to wierzyć lub nie.
> Zrobisz jak zechcesz.

ale mi nie chodzi o statystyki (moje statystyki różnią się od twoich ale
nieważne), zastanawiam się jak przetestować płytę główną i kartę graficzną,
bo jeśli nie ma takiej możliwości to faktycznie nie ma się sensu bawi tylko
od razu kupowa nowego kompa:O)