Re: szukanie uszkodzenia

Autor: Papo Smurf <Smurf_at_zaguramichopsa.sa>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 17:17:26 MET

Órzytkownik "MC" napisał:

> To niewiele powiedział o niezawodności tego elementu. Stawiam na ślepo na
> jego uszkodzenie. Taka diagnoza nawet bez żadnych logicznych przesłanek
> sprawdza się bardzo często.

powiedział tyle że w czasie pracy pod obciążeniem (procek i grafika)
napięcia na zasilaczu są prawidłowe, więc nie ma podstaw żeby go
podejrzewać, ja mam podejrzanych: grafika i płyta i nie wiem jak dojść co, a
nie chce doradzać znajomemu żeby sobie kupił nową płytę, grafikę, zasilacz,
czyl;i w sumie żeby kupił całego nowego kompa:O)