Re: Western Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny?

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 15 Feb 2010 - 21:34:01 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@grush.one.pl> napisał w
wiadomości news:2010021520045700@grush.one.pl...

> Zadanie, którego należy unikać. Kopiowania plików w ramach
> jednego napędu fizycznego w ogóle należy unikać, jeżeli się
> da, a kopiowania małych plików -- jak ognia :) Więc nie wiem,
> jaki sens ma taki benchmark, bo jest nieco oderwany od rze-
> czywistości ;)

  Zgadzam się. Ogólnie rzecz biorąc to do wszelakich testów dysków należy
podchodzić ostrożnie bo zazwyczaj pierwsza próba jest istotnie wolniejsza
niż następna niby identyczna ale już wykonana z użyciem cache.
  Być może testy były przeprowadzane zawsze po restarcie komputera ale
testujący nic o tym nie pisze...

--
marfi