Re: Drukarki MFP z funkcją "auto support"

Autor: Grzegorz S <gsulek_at_sgh.waw.pl>
Data: Mon 15 Feb 2010 - 19:37:25 MET
Message-ID: <aT6meosiI5qqNca3.gs20787@akson.sgh.waw.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net> wrote:
> Witam, szukam dostawcy w zasadzie usługi w kraju albo w mazowieckim. Interesuje
> mnie rozwiązanie w którym kupuję (dzierżawa odpada) drukarki, trafiają one do
> właściwych lokalizacji od tego momentu supporują się same tzn. przez internet
> (smtp czy jakikolwiek inny sposób) wysyłają do dostawcy komunikaty
> diagnostyczne np. skończył się toner, wymagany przegląd itd. i dostawca wysyła
> serwisanta do urządzenia. Do tego jakiś centralny panel do
> raportowania/zatwierdzania rozliczeń. Przy czym chodzi o urządzenia dla grup
> roboczych, duże i średnie. Żadne tam produkcyjne kobyły z gwarancjami
> dostępności itd.

> Znacie coś takiego? Jeżeli tak to proszę o wskazanie kierunku poszukiwań. :)

My mamy takie coś z MFP firmy Canon z ich oprogramowaniem UniFlow.
Póki co nie mamy żadnych problemów, chociaż wybraliśmy wymianę tonerów samodzielnie
przez pracowników oddziałów, jako że jest to bajecznie proste. Ale tonery drukarka
zamawia już sama.

http://www.canon.pl/For_Work/Solutions/Solutions/Office_Software/uniFLOW.asp

z urządzeń wybraliśmy Canon iRC3080 oraz Canon iRC2380i

-- 
gs
Received on Mon Feb 15 19:40:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 15 Feb 2010 - 19:51:03 MET