Re: Komputer - photoshop

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Mon 15 Feb 2010 - 17:31:30 MET

Użytkownik "zyx" <kinder_jajo@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hlb814$q52$1@inews.gazeta.pl...
> Pamięć RAM - Kingston 3x2GB DDR3-1333 Triple Chanel Kit Non-ECC CL9
> KVR1333D3N9K3/6G
> Procesor - Intel Core i5-750 2,66 GHz 8MB cache s. 1156 Box
> Płyta główna - Asus P7P55 LX P55 s.1156
> Karta graficzna - ASUS EN9800GT 512MB PCI-E
> Dysk Twardy - Kingston SSDNow V-Series SATA2 2.5" 64GB SNV125-S2/64GB
> Dysk Twardy - WD WD6400AADS 640GB sATA II 32MB
> Obudowa - Chieftec Aegis CH-02-B-BM b/z
> Zasilacz - Chieftec APS-650C 650W
> Napęd lub nagrywarka - LG DVD Recorder GH-22LS50 LightScribe Sata Black Oem
> System operacyjny - MS Windows 7 Home Premium OEM 64-bit PL 1-pack.

> [...]

To samo co wyżej napisali (ram, płyta, grafa). Zasilacz Chieftec obecnie
produkowane są bardzo głośne (jak na moje ucho). Znacznie (!) cichsze są BeQuiet
lub ew. Corsair (dodatkową zaletą jest 5 lat gwarancji). Osobiście zmieniłbym
dysk z WD na Samsung.
Pakowanie się w SSD nie ma IMO sensu. Lepiej kupić dysk i zmienić AAM. Będzie
znacznie ciszej i minimalnie wolniej.