Re: Drukarki MFP z funkcją "auto support"

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 14 Feb 2010 - 22:54:43 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:n4pj47-ifc.ln1@kosmosik.net...
> Witam, szukam dostawcy w zasadzie usługi w kraju albo w mazowieckim.
> Interesuje
> mnie rozwiązanie w którym kupuję (dzierżawa odpada) drukarki, trafiają one
> do
> właściwych lokalizacji od tego momentu supporują się same tzn. przez
> internet
> (smtp czy jakikolwiek inny sposób) wysyłają do dostawcy komunikaty
> diagnostyczne np. skończył się toner, wymagany przegląd itd. i dostawca
> wysyła
> serwisanta do urządzenia. Do tego jakiś centralny panel do
> [...]

Niedawno firma SIETOM proponowala mi takie rozwiazanie z wlasnym autorskim
systemem (o nazwie FLORET jesli dobrze zapamietalem)...
Dostepne z niemal kazda drukarka, a platnosc od kazdej wydrukowanej strony
A4 (nie placisz za materialy eksploatacyjne, serwis itp, tylko za wydruk).
Ale nie wiem, czy swiadcza uslugi w mazowieckim, bo oni ze Slaska :)

Pozdrawiam
Michal