Czy przechwytywarka jest zepsuta czy ja coÅ› kopiÄ™?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 14 Feb 2010 - 17:28:02 MET

Witam,

kupiłem takie coś:
żeby móc podłączyć dekoder CP do kompa i oglądać sobie lewizornię.
Niestety sterowniki nie łapią. Pojawiają się w zarządcy urządzeń z hasłem:

Nie można uruchomić tego urządzenia. (Kod 10)

Jak jednak usunąć i dodać od zera, to jest dobrze, ale nadal nie działa.
Jak w VLC próbuję przechwycić sygnał, to mam dźwięk jakości
telefonicznej i zero obrazu.

Czy ja coś źle robię, czy urządzenie jest zepsute? Bo niestety w
zestawie nie było instrukcji :(

--
Przemysław Adam Śmiejek