Re: Obudzenie monitora ruchem myszki (Win7?)

Autor: TomS <swedrow-nospam_at_n.o.s.p.a.m-icpnet.pl>
Data: Sun 14 Feb 2010 - 00:21:15 MET

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hl7alc$3mt$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Dokładnie, u mnie też win7 x64, ati hd5xxx, monitor dell 2410, i po
> zainstalowaniu nowych catalystów źle grafika steruje power-states
> monitora - w trybie wyłączenia monitora (przedtem przechodził w
> sleep/standby zółty led) teraz ekran jest czarny, ale świeci na niebiesko
> led, podświetlanie świeci, menu monitora działa - tak jakby to był
> wygaczacz "czarny ekran" (a wygaszacza jako takiego nie używam), a po
> przejściu komputera w "głębokie uśpienie" S3 - po obudzeniu pozornie
> "komputer wisi" a realnie wszystko działa tylko monitor się nie włącza.

no, może nie do końca "dokładnie", ponieważ u mnie przełącza się w
sleep-zółty led, a u Ciebie nie, ale dzięki za potwierdzenie, że to problem
z Catalystem.
Wszedłem na forum:
http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=279&threadid=126579&enterthread=y
i tam faktycznie opisują te problemy. Głównie twój, ale jest też jeden głos
z "moim" problemem, też na HD4200:
"I have the opposite. I use the onboard Radeon 4200 and once my Samsung 23"
(connected via DVI) goes into sleep mode it never wakes up. You have reset
the PC."

(zakładam, że ten ktoś nie odkrył jeszcze, że wcale nie trzeba resetować,
tylko wystarczy odpowiednia kombinacja klawiszy).

Przypuszczam, że problem się naprawi w nowej wersji (10.2). A jak nie - to
myślę, pewnie można wrócić do poprzedniej wersji sterowników.
Na razie poczekam.

Dzięki jeszcze raz za odzew.

Pozdrawiam,
Tomek