Obudzenie monitora ruchem myszki (Win7?)

Autor: TomS <swedrow-nospam_at_n.o.s.p.a.m-icpnet.pl>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 23:27:42 MET

Witam,
mam problem polegający na tym, że monitor po przejściu w tryb uśpienia nie
chce się włączyć po zwykłym ruchu myszką albo po wciśnięciu klawisza.
Muszę wcisnąć ctrl-alt-del lub klawisz_windows-L, aby ekran się obudził
(wyświetlając to, co powinno się wyświetlić po danej kombinacji klawiszy).
Jak ekran się "uśpi" i zacznę pisać coś na klawiaturze, to jest to jak
najbardziej przyjmowane - tylko, że tego nie widzę.

System Windows 7 Home instalowałem niecały miesiąc temu. Mam płytę ASUSa
(M4A785TD-V EVO) ze zintegrowaną kartą grafiki (ATI HD4200). Monitor (Dell
2209WA) jest podłączony kablem DVI. Około tydzień temu instalowałem
sterowniki Catalyst (przedtem działałem na takich instalowanych
automatycznie - windows update, albo z CD do płyty). Mam wrażenie, że ten
objaw mam po instalacji Catalysta - ale teraz to już nie jestem tego pewien.
Zaczynam nawet wątpić, czy kiedykolwiek (czyli w ostatnich 4 tygodniach)
było tak jak chcę - że monitor wychodził ze stanu oszczędzania energii po
ruchu myszką.

Mam włączony "zrównoważony" plan zasilania, w którym monitor ma się wygasić
po 10 minutach, po 20 min. mają wyłączyć się dyski, a po 30 cały komp ma się
uśpić.
Taki plan mi pasuje i chciałbym go używać, ale problem mam tylko z tym
budzeniem monitora.

Proszę o sugestie co zmienić/sprawdzić. Albo choćby jakich słów kluczowych
używać w google, aby coś się więcej dowiedzieć.

Pozdrawiam,
Tomek