[OT] Realizacja gwarancji

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 20:08:20 MET
Message-ID: <hl6tbc$6ma$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"

Witam

Mam karte HD5850 kupiona w proline w listopadzie, karta od poczatku
sprawiala problemy, choc mialem pierwotnie inne podejrzenia, teraz juz
wiem, ze to ona winna jest zawieszania kompa, a dzieje sie to coraz
czesciej. Postanowilem zatem, ze musze ja reklamowac. Do tej pory
powstrzymywala mnie, i nadal troche hamuje, swiadomosc, ze takich kart juz
nie ma na rynku za wiele (proline nie ma na stanie), a niestety ceny od
listopada poszly w gore i nie wiem czy przypadkiem nie wpakuja mi czegos
innego za tamta cene, a obecnie miesci sie w tym zakresie GT9800 :/
Bardzo by mnie taka "wymiana" zasmucila, bo HD4850 byla dla mnie doskonala.
Chcialbym spytac czy ktos ma doswiadczenia co w takim przypadku powinien
zrobic (i robi) serwis?
Bo moze gdybym w koncu doczekal premiery Fermiego, to ceny by polecialy w
dol i nie byloby obawy, ze dostane jakiegos szrota, a tak jest jednak jakas
niepewnosc, a juz dluzej nie moge zwlekac, bo 4 resety na dobe sa nie do
zniesienia.

-- 
pozdrawiam
Norbert
Received on Sat Feb 13 20:10:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Feb 2010 - 20:51:04 MET