Re: Kamerka do Skype

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 17:33:51 MET

W dniu 2010-02-13 17:23, Baranek pisze:
> Sugeruję, że jesteś silnie oderwany od własnych emocji,

Tzn?

> a w konsekwencji
> nie odróżniasz cudzych (vide podejrzenie o obrażanie)

Piszesz, że jestem niedorozwinięty umysłowo i mówisz, że źle
zareagowałem pytając, czy chcesz mnie obrazić?

> i lekceważysz emocje
> jako takie. Nie jest to coś wyjątkowego, sporo ludzi (głównie mężczyzn)
> zachowuje się podobnie, ale nie powiedziałbym, żeby było to pożądane.

Nie bardzo rozumiem ;(

> Dla większości ludzi pomiędzy rozmową telefoniczną, a rozmową, podczas
> której widzą rozmówcę, jest przepaść. Choć podejrzewam, że badania na
> młodszej generacji mogłyby wypaczyć tu wyniki.

Tzn. mówisz, że kamerki używają tylko po to, żeby rozmawiać przez
telefon, ale jednak widzieć rozmazany obraz rozmówcy i że to daje jakieś
korzyści emocjonalne? Ok. Nie rozumiem tego, ale jeśli mówisz, że tak
masz, to czemu nie. Moim celem nie było obrażać, tylko zrozumieć popyt
na kamerki.

--
Przemysław Adam Śmiejek