Re: Nieostry obraz co jest przyczyna

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 15:48:16 MET

Użytkownik "Aster" <aaaa@zzzz.pl> napisał w wiadomości
news:hl6c21$oa7$1@news.onet.pl...

> to nie wina egzemplarza, na innych 795MB jest to samo
>
> na LCD 15" jest OK ale tam można tylko ustawić 60Hz
> więc test jest niemiarodajny bo przy CRT 1024 60Hz też jest ostry

Tyle tylko że przy 60Hz obraz na CRT migocze a na LCD nie :) Wynika to z
innego sposobu wyświetlania obrazu. Na 99% masz zwalony minitor. Za
niewielkie pieniądze można nabyć LCD i to chyba najlepsze rozwiązanie.
Ostatnio padł córce CRT i bez większego problemu znalazłem LCD Nec, jeszcze
na gwarancji, za dwie stówy :)
Pozdrawiam