Re: Intel Core 2 Quad i7-920

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 12:52:44 MET

On Sat, 13 Feb 2010, qwerty wrote:

> Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1002130139550.2764@quad...
>
> Zwiększ priorytet aplikacji i zobacz czy "nie muli".

  ???
  Mi on "nie muli", zdecydowanie.
  Skąd teza o "muleniu", skoro piszę że "bez skutków dla innych
aplikacji"?

  100% zużycia procesora na wątku z DeShakerem idzie ~15 fps
przy 640x480 i to jest "właściwy rząd".
  Dosłownie w stylu jak napisałem zdarza mi się zapuszczać dwie
instancje (na różnych dyskach, tylko dwie na czterech [dyskach]
a nie cztery na ośmiu, bo tylu nie mam :)), ale to do prostych
zastosowań (typu przekodowanie, zmiana rozmiaru itede).
  Przy obróbce, takiej "właściwej", w sumie można problem dysków
pominąć - wykorzystywać kilka instancji (osobnych uruchomień)
i już.
  Konstrukcja stosu filtrów nie była przewidziana dla wielowątkowości,
a tam leży problem obliczeniowy - przerzucenie danych "gołym"
VD z kilkoma tysiącami fps to jest szczegół :|
  Wniosek: pytający powinien był jeszcze napisać, co tym
VD chce zrobić :D

pzdr, Gotfryd