Re: Kamerka do Skype

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 08:19:05 MET

W dniu 2010-02-12 12:07, kamil pisze:
> "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message

> Caly czas pisze o rozmowie z uzyciem kamery, czego konkretnie w tym
> zdaniu nie zrozumiales?

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2516765
rozmowa «wzajemna wymiana myśli za pomocą słów»

Nie zrozumiałem w jaki sposób kamerka służy do wymiany myśli za pomocą
słów. Było też o pogaduszkach:

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2503166
pogaduszka pot. «pogawędka»

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2503192
pogawędka «swobodna, towarzyska rozmowa»

Więc sprowadza się do jednego.

> Czyli tradycji usenetowej musi stac sie zadosc - nie majac sensownych
> argumentow

Jakich argumentów? Przecież ja nie dyskutuję, nie oponuję, tylko pytam.
Jakie argumenty stosuje się w pytaniach? Poszukuję zastosowań dla
kamerki. Na razie przedstawiono jedno, które rozumiem:

- rozmowa migowa głuchoniemych

oraz jedno, którego nie do końca rozumiem:

- rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem, którego wygląd jest ważny

> czepiamy sie pisowni, sygnatur, czy co akurat sie trafi.

Nie czepiamy, ale prosimy o pisanie zrozumiałe i nie wymagające od nas
analizowania treści oraz nie powodujące wyrabiania u nas złych nawyków.
Czy chcecie abyśmy my również kaleczyli języki i pisali w sposób
utrudniajÄ…cy?
Dość dziwny argument ,,będę kaleczył i utrudniał, a jak ktoś się czepia,
to nie ma sensownych argumentów''.

--
Przemysław Adam Śmiejek