Re: Western Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny?

Autor: Invi <adii__17_at_o2.pl>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 01:13:55 MET

W dniu 2010-02-12 17:37, Latet pisze:
> Witam,
>
> Niby nagrody, dysk roku, nacisk na wydajność, a tu o:
>
> http://forum.cdrinfo.pl/f102/western-digital-caviar-black-1tb-wd1001fals-85077/#post1081422
>

> A może on defaultowo tak ma i trzeba mu najpierw jakoś "akywować" pełną
> prędkość?
>
> Dzięki,
>
> latet
Podepnę się pod wątek jako iż mam 2 podobne dyski.
http://img7.imageshack.us/img7/2751/hdd1t.png < C:\Windows na nim
http://img7.imageshack.us/img7/2751/hdd1t.png < magazyn

Raz, że martwią mnie te wahania na pierwszym dysku, są wyraźnie większe
niż na drugim... To przez to, że system na nim stoi? Dwa, to ten drugi
dysk ma i tak słabsze wyniki niż dysk wątkotwórcy... Znaczy się, że mam
jeszcze starszy dysk? Czy może to przez to, że w biosie jest ustawione IDE
zamiast AHCI?

Czemu jest śmieszne cpu usage to pojęcia nie mam, pewnie ma to coś
wspólnego z tym, że mam Phenoma II X4 940...

I pytanie podobne do pytania kolegi, da się coś przyśpieszyć? Czy może jak
dyski się zapełnią to je odłączyć, schować do sejfu i zakupić nowe? :>

Pozdrawiam

Invi