Re: Movie Cube

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 12 Feb 2010 - 12:37:21 MET

On Thu, 11 Feb 2010 21:36:50 +0100, "amstav" <whooper1@o2.pl> wrote:

>Czy Movie Cube Emtec-a ma jakiegos konkurenta jesli chodzi o rozwiazania o
>funkcjonalnosci "magnetowidu" (do przechwytywania sygnalu z dekoderow,
>odtwarzaczy dvd, blueray czy innych zrodel sygnalu cyfrowego kierowanego na
>telewizor) ? Sa jeszcze jakies inne solidne firmy produkujace tego typu
>zmyslne urzadzenia ?

Jakoś w półtora roku temu ropatrywałem temat i nie za bardzo coś w
rozsądnej cenie i soliden mogłem znaleźć. Zatsnawiałem się nad którymś
modelem Manty http://www.manta.com.pl/prodlist.php?kat=109&lang=pl ale
w końcu odpusciłem. po czym zupełnie przypadkow w grudniu 2008 roku
(między świętami a nowym rokiem) trafiłem podczas wizyty w jednym z
Kerfurów na wyprzedaż rózżności. I kupiłem najniższy model (EMTEC
R100) z dyskiem 160GB za niecałe 300 złotych. Chodzi rok beproblemowo.
na jesieni zmieniłem mu dysk z 160GB na 1TB - zero problemów. Jak
gdzies tanio trafisz to polecam.

Zdrówko