Jaki PSU <100W ?

Autor: RadekD <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Feb 2010 - 11:13:16 MET

Jeśli mnie pamięć (i wiedza) nie myli to zasilacze
najlepszą sprawność mają przy obciążeniu 50-70%.

A ja potrzebuję zasilić kompa, który ma pobór prądu
w granicach 50W -70W.
Czyli nawet jak kupię dobry najsłabszy zasilacz to i
tak będzie to z 350W. Więc będzie obciążony tak w 15-20%.
Pytanie ile mogę stracić w takiej sytuacji ?

Jedynym sensownym wyjściem było by chyba kupno małego (około 100W)
lecz dobrego zasilacza - co możecie polecić w tym temacie.
Tak by nie kupić badziewia - najlepsze było by coś dedykowanego
do Atoma - ale nie w zabójczej cenie.