Prosze o podpowiedz odnosnie wyboru sprzetu

Autor: metrampaz metrampaz <metrampaz_at_gmail.com>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 23:29:17 MET

Dobry wieczór,
Czy ktos zyczliwy moglby mi poradzic, ktory wariant zakupowy wybrac?
Chce zmodernizowac komputer pod katem gier i mam chyba dwa warianty.
Obecnie posiadam:
- AMD Athlon II X64 4200+
- Asus A8N-E
- GeForce 8800 GTS 512 (top edition)
- 2 GB DDR1 Kingston
- SoundBlaster X-Fi Music Edition

Wariant 1:
Zostawiam to wszystko i dokupuje karte graficzna za ok. 1 700 zł

Wariant 2:
Zostawiam swojego GeForce 8800, ale zamieniam
- procka na AMD Phenom II X4 965 Black Edition s.AM3
- płytę na Asus Crosshair III Formula 790FX s.AM3
- pamięci na Kingston HyperX Black 2x2GB DDR3-1600 Dual Chanel Kit Non-
ECC CL9 KHX1600C9D3BK2/4G
W sumie tez 1700 zł.

Pytanie:
przy którym wariancie moj komputer bedzie lepiej radził sobie z nowymi
grami?
Czyjest sens kupowac hi-endowa plyte Asusa pod AM3 za 625 zł, czy
wystarczy taka za 400 zł? Albo moze pamieci wystarcza zwykle, a nie
jakies "gaming edition" dedykowane graczom?

Metrampaz