Re: jaki laptop kupić?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 09:25:59 MET

Użytkownik "Michał" <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał w wiadomości
news:hkurt1$duq$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Szukam czegoś nowego do 2,5k PLN, co zastąpi HP NX7400 1,6GHz, 1GB
> DDR, 80GB HDD. Przeznaczenie to "Polak jedzie za granicę" czyli filmy i
> komunikacja via Skype.

Dell ma gwarację 2 lata na drugi dzień roboczy, chyba respektowana za
granicą, ale trzeba dopytać.
Ja mam Dell studio 1545 (2GB, 250GB, ATI HD4570, DVD szczelinowe, kamera,
mikrofon VHB 1950zł)
Fajny też jest Dell Inspiron 4GB, 500GB, ATI 4330, bluetooth z win7 za
2150zł, ale nie ma HDMI.
Kąty niestety nie są dobre, matryca podświatlane LED bardzo jasne, czas
pracy na akumulatorze 4,5h.