Re: Jaką obudowe?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 03:21:51 MET

Dnia 10.2.2010, kamil napisał(a):

> Tez tego Centuriona rozwazalem, ale raz ze PSU jest montowany na dole

To akurat IMO jest zaletą (mniej się grzeje, tj. nie jest dodatkowo
podgrzewany ciepłem z innych komponentów), zwłaszcza, że można go montować
dwojako, tj. wentylem zasysającym z zewnątrz u dołu obudowy lub jej
wnętrza.

> (czyli kurzu wciagnie trzy razy tyle, co inna obudowa),

Mieszkanie (nawet serwerownię) powinno się czasem odkurzyć. ;D
Poza tym przy zamontowaniu PSU tak by zasysał z wnętrza obudowy nie widzę
powodu by miał zasysać więcej kurzu niż zamontowany u góry.

> to jeszcze brak mi kieszeni
> na dyski monotwanych bokiem, zeby nie trzeba bylo napedow miedzy kartami i
> przewodami przepychac.

Ta buda jest na tyle długa, że IMO to nie jest problem.
Ponadto 'Removable HDD rack provides for easy assembly' montowany na samym
dole nie koliduje wcale przy płytach mniejszych niż full ATX, przy tej zaś
nie przeszkadza też wcale gdy nie ma nic w najniższym gnieździe.
Jak często (de)montujesz dyski?

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/