Re: Prośba o ocenę zestawu biurowo/projektowego

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 12:40:41 MET

On 10 Lut, 12:23, "quent" <x...@xx.com> wrote:
> Możliwe, że akurat w Twoim przypadku to nie jest potrzebne ale skoro jest to
> tak tanie to dlaczego nie zafundować sobie tego komfortu?
> To jest oczywiście pytanie retoryczne. 150zł więcej albo strach przed awarią
> dysku może mieć znaczenie, nie przeczę.

Sęk w tym że moja wymęczona cena zestawu mocno skoczy, jeżeli w paru
miejscach poszaleję o dorzucę to tu to tam tą stówkę więcej :] Jak
będę dla siebie składał kiedyś kompa to na pewno raida wrzucę, ale
teściu odpala system, wczytuje parę rysunków i potem w zasadzie jego
praca z dyskiem ogranicza się do klikania save co jakiś czas...

Pzdr.
L.