Re: Prośba o ocenę zestawu biurowo/projektowego

Autor: quent <xx_at_xx.com>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 11:20:02 MET

news:hku0ag$qk4$1@polsl.pl...
> A do tego mam nieco więcej doświadczenia,
> niż 7 lat.

No to jest argument! Mogłeś tak od razu ;-))

Wracając do tematu...
7 lat i pad jednego dysku na 100 to już jest jakaś konkretna statystyka.
Mnie osobiście, w użytku "domowym" i w poprzednich miejscach pracy (w
których akurat nie pracowałem tyle co w obecnym) od 20 lat nie padł żaden
dysk ;-)
Komputery co kilka lat trzeba wymieniać lub w najgorszym wypadku
modernizować jeśli chce się spać spokojnie.
Oczywiście nie wykluczam, że awarii ulegają też dyski nowe (np wadliwa
partia) ale nie rób z tego fetyszu i nie strasz autora wątku utratą danych
po spięciu 2 dysków w Raid 0. Przyrost "prędkości" całego systemu jest
zauważalny i przy dzisiejszych śmiesznych wręcz cenach dysków taki krok IMO
ma sens.

Pozdr.
www.elipsa.info