Re: Prośba o ocenę zestawu biurowo/projektowego

Autor: quent <xx_at_xx.com>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 11:00:55 MET

news:hktv7v$pff$2@polsl.pl...
> Czyli zbyt mocno obciążasz podsystem dyskowy. Chyba, że tak
> Cię raduje nieco szybsze uruchamianie się systemu...

Raduje mnie to, że WSZYSTKO pracuje zauważalnie wydajniej ;-)
Nie rozumiem o co Ci chodzi?
Poza systemem, który musi się załadować jest jeszcze sporo programów, czasem
niemałych.
Są pliki, u mnie zwykle z programów graficznych, które obrabiam. Samym RAMem
komouter się nie naje.

> I jeżeli na komputerze się pracuje, to nie należy wprowadzać
> niepotrzebnego ryzyka dla małych zysków. RAID 1 bym zrozumiał,
> ale RAID 0 jest tutaj absolutnie nietrafiony.

Nie robiłbym z tego "ryzyka" fetyszu.
W pracy opiekuję się setką komputerów i przez 7 lat miałem dosłownie 1
(sic!) awarie dysku!
Padały zasilacze, płyty główne, napędy optyczne...

Pozdr.
www.elipsa.info