Re: Zasilanie z dwóch zasilaczy

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 01:09:47 MET

Dnia 9.2.2010, Osadnik napisał(a):

> I tak by służył, przecież nie odetnę mas w kablu sygnałowym.

Ok. Źle się wyraziłem - nie powinien robić jako jedyny łącznik mas.

> A owa masa
> to trochę problem gdyż musiałbym specjalnie z komputera wyciągać kabelki.

Tak w ogóle to po co takie kombinacje? Nie wystarczy odpowiedni śledź +
kabelek?

Samo zasilanie
http://www.overclockers.co.nz/product/gadget/PCI-4PUV.jpg

Zasilanie i SATA (Gigabyte daje takie z MB)
http://benchmarkreviews.com/images/reviews/motherboards/GA-MA790X-UD4P/gigabyte_ma790x_ud4p_esata.jpg
Sam używam takiego.

> Pytanie co się może sfajczyć?

Przy sprzyjającym wietrze pół osiedla. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/