Re: Prośba o ocenę zestawu biurowo/projektowego

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Tue 09 Feb 2010 - 18:17:54 MET

On 9 Lut, 14:45, Radosław Sokół <rso...@magsoft.com.pl> wrote:
> Ja mam dwie sztuki BeQuiet StraightPower 400 W, niesamowicie
> ciche nie są ;) ale absolutnie bezproblemowe i wysokiej ja-
> kości. Nie zawiodłem się na tej firmie.

A z cichych zasilaczy co jeszcze jest godne kupienia?

> Po co RAID 0? Będzie większy hałas i większe ryzyko utraty
> danych. Nie lepiej jeden normalny dysk 3.5" 7200 rpm?

Wydaje mi się że nawet 2 dyski tego typu będą bardziej ciche,
przynajmniej na papierze tak wygląda, chwalą się że 24 dB mają. A 3,5"
7200 raczej cichy nie będzie.
A co do utraty danych to i tak backup jest robiony, teraz teściu
pracuje na takich rzęchach że boję się tupnąć koło kompa ;)

> 3) Brak strachu przed AMD. W tak prostym zestawie nie trzeba
>     super-mocy i7, a układ AMD będzie energooszczędny i pewnie
>     wystarczający. Choć może lepiej się zastanowić nad Pheno-
>     mem II x2 lub x3? :)

A one są faktycznie na tyle lepsze że opłaca się wydać tę stówę czy
dwie więcej?

Pzdr.
L.