Re: Sieć PC i telewizor LCD 42"

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 09 Feb 2010 - 17:20:32 MET

> Witam,
> Mam w domu małą sieć na kilka komputerów, w niej dysk sieciowy Synology. W
> salonie stoi telewizor LCD 42". Jak rozwiązać technicznie, jakie są
> potrzebne urządzenia żeby oglądać na telewizorze pliki wideo z dysku ? Da
> się tak ?

U mnie sprawdza się xtreamer http://www.xtreamer.net
choć oferta tego typu jest już coraz większa. Np WD-player.
Xtreamer to właściwie osobny komputerek z linuxem. Ma lan, Wifi, USB na zew dysk
i może też zastąpić DVD stacjonarne. Podpina się zew stację DVD.
Do oglądanie TV nie trzeba włączać komputera (trzeba miec pliki na dysku
xtreamera albo na zew HDD podłączonym do niego) Można też bezpośrednio odgrywać
youtube na TV bez komputera.