Re: CPIUD

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Tue 09 Feb 2010 - 11:25:25 MET

Użytkownik "RyAn" <rysiek@konto.pl> napisał w wiadomości
news:hkrc7l$dj4$1@news.dialog.net.pl...
W dniu 09-02-2010 03:16, Santana pisze:

> Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
> Everest pokazuje mi coś takiego:
>
> CPUID
> 64-bitowe rozszerzenia x86 (AMD64, Intel64) Obsługiwane
>
> Czy to oznacza, że ewentualnie mogę zainstalować Windows 64 bit?
>
> Ty, grupowy ekspert, pytasz o takie banały? Normalnie się załamałem :( :)

Wiesz co Santana - jesteś małym trollem Animka pytać się nie boi ,jest
kulturalna
w przeciwieństwie do Ciebie . Jeśli stać cię tylko na głupie uwagi to
ugryź się w klawiaturę
i milcz załamany miszczu.

Pocztaj sobie co wypisywała Animka w innych wątkach, przemyśl i przeproś :)
I koniecznie znajdź definicje trolla bo trochę się ośmieszasz :)
EOT