Re: Zasilanie z dwóch zasilaczy

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 09 Feb 2010 - 01:10:42 MET

Dnia 8.2.2010, Osadnik napisał(a):

> I tak zrobiłem, wziąłem zasilacz AT obciążyłem go dwoma CDromami (akurat
> pod ręka były) by podnieść napięcie i podłączyłem dysk. Masa i tak lata
> sobie po kablu SATA i tak.

No ale sęk w tym by to nie kabel sygnałowy służył za łącznik mas.

> Wszystko działa jak należy.

Hmmmm. Działać, działa, ale cze czy jak należy to już IMO nie.

Jak Ci się coś sfajczy to miej pretensje do siebie - tu miałeś niejedną
odpowiedź jak podłączyć to prawidłowo.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/