Re: Antec P183 czy NZXT Whisper?

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 23:31:43 MET

On 8 Lut, 18:37, Lisciasty <lisciasty...@googlemail.com> wrote:
> Witam,
>
> Czy ktoś ma/widział obudowy z tematu? Potrzebuję porządnej,
> stabilnej i cichej obudowy. Z opisów wynika że obie takie są,
> ale może ktoś ma jakieś inne opinie?
> Ewentualnie, jakaś jeszcze inna obudowa?
>
> Pzdr.
> L.

co prawda nie mam p183- ale mam 182. jakosc wykonania jest dobra- ma
tylko jedna wade, ktora sa drzwiczki: dosyc latwo jest rozwalic
plastikowe 'zawiasy', przez co drzwiczki staja sie bezuzyteczne...
rowniez bez drzwiczek obudowa wydaje sie nieco glosniejsza (chociaz
oczywiscie nie jest to jakas wielka roznica, w zasadzie- moglby by to
byc nawet efekt placebo). wygodna jest w uzytkowaniu, latwo jest
utrzymac czystosc i przewiewnosc w srodku (bo, jak pewnie wiesz, kable
mozna bokiem pociagnac, a nie walaja sie po calym srodku zaklucajac
przeplyw powietrza). ogolnie- moge polecic, daje 5- ( "-" za te
drzwiczki).