Re: niech żyje Creative(.pl)

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 20:05:16 MET

WS wrote:
> Użytkownik "Wiesław" <nawu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak na "leżak magazynowy", jest ich całkiem sporo :D
> http://www.skapiec.pl/site/cat/5/comp/78450
>
> No właśnie. Komputronik tez ma ten "leżak" w ofercie. Ja kupiłem ją w
> styczniu 2010.
 To pretensje mozesz miec do sprzedawcy ze jajeczko lekko nieswieze :)
.Zobacz w jakim dziale ta karta jest na stronie creative -
http://pl.europe.creative.com/products/productarchive.asp?category=924&subcategory=926&product=14064&nav=-1

jak by nie bylo wystepuje u producenta jako produkt archiwalny :)