Re: Logitech Z-5500 jaki kabel glosnikowy

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 14:19:04 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "m"
>hmm, bo oryginalne kable od tego zestawu, ktore obejrzalem sobie w
>sklepie to sa 2x0.75, czyli cieniutkie i teraz tez myslalem o takich
>samych, kupic grubsze? 2x1.5?

Jak chcesz, możesz zostać i przy 0.75. Ale im dłuższe, tym większe
straty sygnału będziesz mieć. Zwłaszcza jeśli chcesz puścić pierdyliard
metrów w ścianie. Z kolei im grubszy kabel, tym sztywniejszy będzie i
mniej wygodny do układania itd.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.