Re: TUNER TV USB - JAKI POD ASTERA

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 13:36:39 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof"
>TUNER TV USB - JAKI POD ASTERA.
>
>Potrzebuje kupic tuner tv usb analog/cyfra do komputera jaki kupic najlepszy by moc ogladac, nagrywac
>kanaly cyfowe i analogowe na komputerze. Mam system Vista 64 bit.

O ile się nic nie zmieniło od kiedy się dowiadywałem, cyfry i tak nie
odbierzesz, bo dają własny dekoder, a nie dają karty CI (ATSD, po co
komu dobry standard, skoro i tak wszyscy robią po swojemu).

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |