SPDIF Problem

Autor: WanEpan <wanepanWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 11:27:10 MET

Witam,

Mam przestarzalego juz kompa ale daje rade - plyta glowna to GA-7VA od
Gigabyte'a ...tyle tytulem wstepu
Na tej plycie znajduje sie zintegrowana karta muzyczna z wyjsciem SPDIF (TTL)
ktore podlaczone (przez opornik do czerwonej diody) do wzmacniacza dzialalo
swietnie... do czasu...
Zaliczylem padake systemu (winxp) i musialem wszystko stawiac na nowo... i tu
zaczyna sie intryga

Na dokladnie takim samym sprzecie (komp, kabelek, wzmacniacz) nie dziala mi
wyjscie SPDIF... probowalem juz driverow od Realteka, ac3filter, wszystki znane
mi do tej pory sztuczki i dalej nic
Wzmacniacz nawet nie detektuje na wejsciu ze to sygnal cyfrowy (choc dioda n
koncu kabelka swieci) - ani PCM ani DD nic... cisza....

Pytanie mam takie - jakie drivery dzialaja prawidlowo - moze te ktore teraz
instaluje sa zbyt nowe?

Jak to zjesc....

Pozdrawiam
WanEpan