Re: Jaką obudowe?

Autor: Adni <adni78_at_gmail.com>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 01:50:35 MET

> Ogólnikowo wg budżetu
>
> Mały: Coolermaster (stal SECC, np. któryś z Centurionów)
> Średni: Chieftec (stal SECC, np. BX/LBX/CX)
> Duży: Lian-Li (aluminium)
>
> Wszyscy wymienieni producenci mają takie modele, które spełniają Twoje
> wymagania. Dokładnych modeli nie da się podać bo to zależy od
> indywidualnego gustu :)

Dzięki za odpowiedź, wiec troszke uszcegułowie:
Budżet taki średni do max.ok 350 zł za obudowe bez zasilacza moge dać,
więc raczej Lian-Li odpadają
Chłodzenia wodnego na razie nie przewiduje, ale w przyszłości może
założe jak stwierdze ze wiatraczki jednak za głośne
Chieftec z serii BX/LBX/CX posiadaja dzwiczki na panelu przednim
zakryajace zatoczki 5,25'' , moze to estetyczne, ale dla mnie
kompletnie nie praktyczne, by otwierać dzrzwiczki, jak np. chce
zmienić płyte w DVD lub miec cały czas otwrte - od razu bym je chyba
wyrwał.
Coolermaster Centurion w nowszej wersii posada takie pudełko na dyski
3,5'' i by zmienic dysk trzeba 2 razy wiecej śrubek wykrecać (mimo to
na razie dla mnie faworyt), natomiast w starszej wersji nie widze
otworow by mozna bylo przykrecic srubkami, czyli odpada.
Może jeszcze jakieś podpowiedzi..?