Re: niech żyje Creative(.pl)

Autor: WS <wsondej_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 11:23:23 MET

Użytkownik "Przemek" <pixi@dixi.pl> napisał w wiadomości
news:hki6pa$vdf$1@mx1.internetia.pl...
> [...]

 Własnie chodzi o ton odpowiedzi. Jesli chodzi o sprawdzanie - otóż
sterowniki i oprogramowanie pod W7 na stronie Creativa są. Dopiero po ich
zainstalowaniu okazuje się, że własciwie to są, ale prawie.. Strona Creativa
cierpliwie prowadzi do oprogramowania pod tę kartę dla Win7.

> Typowe zale autora tego watku - myslal ze jak wyda na karte 1000zl to
> bedzie sluzyla mu do emerytury :) (...) od poczatku jej grupa docelowa to
> byly bogate snoby ,

Co ma piernik do wiatraka? O ile wiem, moja rorzutność nie naruszyła Twojego
portfela - kompleksy jakieś? Poza tym, tak się składa, że emerytem, to ja
juz jestem. Życzę Ci byś od czasu do czasu mógł sobie pozwolić na odrobinę
tego. co ty nazywasz snobizmem, a co dla mnie było oczekiwaną
funkcjonalnością.

> Dla autora watku - jak jest tak bardzo przywiazany do tej karty zawsze
> moze zostac przy XP :)

Oczywista oczywistość. Jej walory wykorzystuje na XP, Win 7 używam tylko
przy konwersjach video lub końcowej obróbce dźwieku.

  Zainicjowałem wątek, bo oprócz wiedzących wszystko, choc po cudzej
szkodzie, moga być tacy, którzy unikną podobnych tarapatów.

WS