Re: pobór mocy

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 22:16:31 MET

On Fri, 5 Feb 2010 09:29:55 -0800 (PST), Mariusz Marszałkowski
<mmarszik@gmail.com> wrote:

>Przymierzam sie zeby zlozyc klaster z czterech takich kompletow do
>obliczen. Calosc
>bedzie obciazona maksymalnie na obliczeniach staloprzecinkowych, czyli
>16 procesow
>przez 24h na dobe.

A pobór mocy przez kontroler klastra też doliczasz? Jakim softem to
zepniesz - ja miałem problemy ze stabilonością pracy maszyny gdy
nieobciążone procesory zwlaniały taktowanie. Zwróć uwagę że te płyty
główne nie mają grafiki - musisz je dodac. Mniej wiecj rok temu
konfigurowałem klaster obliczniowy dla 16 maszyn po 4 sztuki
4-rdzeniowych Opteronów i maszyna działa OK. Fajna była :-) Ale pobór
prądu będzie widział dopiero po włączeniu całości. Bo nie wiadomo ile
zje ci grafika do tych koputerów, ile zjedzą dyski, ile będzie
ciągnęła klimatyzacja - tego jak widzę nei uwzględniłeś.

Zdrówko