Re: zabezpiczyc kompy, internet biblioteka

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 22:16:00 MET

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:uwwutpmae0hz$.dlg@kapselek.net...

> Zaraz przyjdzie Radek i napisze Ci, że NTG. I słusznie zrobi ;)

A ja znam rozwiązanie sprzętowe, aczkolwiek nie pamiętam dokładnie nazwy.
Jest taka płyteczka wkładana w PCI, króra powoduje, że po restarcie komputer
jest jak dziewica. Nic nie można zepsuć. Coprawda żeby coś tam zapamiętać
w "Moich Dokumentach" trzeba je przenosić na dysk D, ale to pewnie nie
potrzebne.

Co do blokowania niektórych stron, to niestety nie tędy droga.

Feromon