Re: pob贸r mocy

Autor: MAR <marITYLKOMARabc_at_spox.org>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 19:29:04 MET

W dniu 2010.02.05 18:29, Mariusz Marsza艂kowski pisze:
> Mam pytanie: Jaki w praktyce bedzie mial pobor mocy klaster zlozony z
> czterech takich

W praktyce to pod艂膮czasz i mierzysz.

> przez 24h na dobe. Jaki bedzie pobor mocy przez procesor nietrudno
> przewidziec,

A jak ? Poprzez TDP ?

>natomiast
> calego kompletu, czyli pamieci, plyty glownej i procesora to juz nie
> wiem jak oszacowac.

Dziwne, przy cpu wiesz, a dla chipsetu i ddr3 ju偶 nie nie wiesz.

> Z gory dziekuje

Tutaj masz podobna konfiguracj臋:
   http://techreport.com/articles.x/17513/6
I pob贸r mocy:
   http://techreport.com/articles.x/17513/11
Jako 偶e jest tam i grafika i hdd, to b臋dzie to g贸rny limit.

--
Mar