Re: Zasilanie z dwóch zasilaczy

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 16:16:08 MET

"Osadnik" napisał:

> No wiesz, z 12V na 5V tak dogrzeje mocno pokój?

Oczywiście przesadziłem, ale jak kiedyś skonstruowałem sobie wielofunkcyjny
licznik impulsów/stoper na TTL-ach pobierający ~0,7 A i zasiliłem go z 12V
przez klasyczny stabilizator LM 7805, to na tej elemce można było jajko
usmażyć.

> Zasilacz AT trochę... hałasuje... swoją droga chyba pasywne zasilacze
> to nigdy nie powstaną za normalne pieniądze.

IMHO jeśli ten zasilacz AT ma napędzać tylko dysk, to możesz spokojne
odłączyć wiatrak.

JoteR