Re: kino domowe - glosniki

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 09:04:42 MET

> Dzieki za odpowiedzi. Te glosniki wygladaja na najlepsze
> rozwiazanie problemu i chyba sie na nie zdecyduje. Jak masz
> je ustawione? przyczepione sa do sciany czy stoja na czyms?

SUB musi stac na podlodze (wazy 16kg) i dopiero na czyms stabilnym odczuwa
sie gleboki i czysty bas. Przednie stoja na szafce pod TV a tylne satelity
wisza na scianie na wysokosci uszu. W scianie zrobilem bruzdy i wpuscilem
rurki pcv z Liroja (fi-8). Przwód biegnie w rurkach a potem pod listwami
przypodlogowymi. Audiofile twierdza, ze przewody musza miec ta sama dlugosc
ja twierdze, ze NIE. Wiec przycialem tak, zeby bylo wygodnie i estetycznie.

> Kable od glosnikow sa odczepiane z obu stron i czy to sa chinche?

Sa dopinane z obu stron poprzez typowe zlacza glosnikowe (dwa klawisze na
sprezynkach) wiec mozna kabelek w dowolnym momencie uciac lub wymienic na
inny. Ale tu uwaga pierwsze wersje (teraz rynek wtórny) mialy czincze!!

Dodam jeszcze, ze testowalem znacznie drozszy sprzet i moim zdaniem Logitech
odwalil naprawde dobra robote. Najlepszy dowód to popyt. Ja mój zestaw
kupilem 2 lata temu za 1000zl. Od tego czasu cena idzie w góre. Teraz
kosztuja nawet ponad 1300zl. A co dzis w swiecie komputerów drozeje!!

PC